Login                    Nieuwsbrief  |   Agenda   |   Vacatures   |   Forum   |   Advies   |   Adverteer   |   Zoek
Adverteren: informatie
Bron: Procesverbeteren.nl

Adverteermogelijkheden
Bedrijven en organisaties die Lean, Six Sigma, TPM, Agile, Smart of andere verbetermethode(s) (gaan) toepassen, komen steevast bij ons terecht als ze zich willen oriënteren. Wij zijn namelijk dé site in Nederland en België als het gaat om procesverbetering.

Omdat wij volledig onafhankelijk zijn - elk adviesbureau en elke leverancier kan adverteerder worden maar kan geen invloed uitoefenen op de inhoud - zijn er bovendien grote bedrijven, universiteiten en hogescholen die naar ons linken, met een hoge Google-ranking als resultaat. We hebben nu gemiddeld 1700 unieke bezoekers per dag. Van onze registranten (ruim 4900 personen) is 69% werkzaam in een bedrijf of organisatie die potentieel uw advies of product kan gebruiken. De rest van de registranten valt onder adviesbureaus of onderwijs.

voorbeelden banners
^ voorbeelden banners artikelen & nieuwsbrieven


Wij willen graag zoveel mogelijk partijen bij onze site betrekken, die bedrijven helpen om steeds beter te worden!

Adverteren op deze site is al mogelijk vanaf 29 euro per maand
. Voor dat bedrag wordt uw banner geplaatst op álle pagina's binnen één van de hoofdthema's van de site.

Dit betekent bijvoorbeeld plaatsing van uw banner bij álle artikelen over Six Sigma, TPM of Smart. Voor Lean geldt een geringe toeslag. Uw banner wordt ook bij uitprinten van pagina's mee afgedrukt. Dit is lang niet bij alle websites het geval.

Eénmalig een gesponsord artikel?
Dat kan ook, hier een voorbeeld. Mail ons voor overleg.


Sluit u bij ons aan! Veel adviesorganisaties en veel leveranciers zijn al járen bij ons betrokken.

Omdat onze adverteerders deze website mede mogelijk maken, plaatsen wij als extra hun banners kostenloos bij het forum en in alle nieuwsbrieven. Bij het zoeken naar cases en artikelen worden bovendien at random bijpassende banners gepresenteerd. Dat gebeurt ook op andere plekken zoals in de agenda en in langere artikelen. Ook kunnen adverteerders gratis cases aanleveren, en mogen zij twee vacatures tegelijk plaatsen. Tenslotte kunnen adverteerders tegen een zeer voordelig tarief een zogenaamd 'profiel-artikel' laten maken, waarin hun aanbod aan onze bezoekers wordt uitgelegd, zie dit voorbeeld. Natuurlijk staan wij open voor andere ideeën en krijgen wij graag tips voor nieuwe artikelen, denk aan cases waaraan u heeft bijgedragen.

Vraag nu (geheel vrijblijvend) een offerte aan of lees eerst: 14 redenen om bij ons te adverteren


14 redenen om bij ons te gaan adverteren:

  1. Het aantal bezoekers én de functionaliteit van deze site blijven gestaag toenemen:
    Momenteel heeft de site ongeveer 1700 unieke bezoekers per dag. Een unieke bezoeker is iemand die de site tenminste enkele uren daarvoor niet eerder heeft bezocht. Onze site voldoet aan de test voor 'mobielvriendelijkheid' van Google, dit komt onze ranking ten goede. Ook de toepassing van het https-protocol (beveiligde verbinding, SSL) draagt hieraan bij.

  2. Van de nieuwe bezoekers bookmarkt maar liefst de helft onze site, zij keren dus regelmatig terug. Nieuwe adverteerders kunnen de webstats van de afgelopen maand ter verificatie krijgen toegemaild. De site staat al jaren hoog in de Google-Ranking (Google.nl), vrijwel alle relevante zoektermen leveren een positie in de top vijf op.
    Testresultaat 11-08-'17,   *) =meting maart 2019 van elke enieuwe categorieën, toenemend in belangstelling.

    Zoekterm positie
    aug '17
      positie
    jan '15
    positie
    mei '08
    Lean Manufacturing 2   2 5
    TPM 1   1 1
    OEE 1   1 3
    Six Sigma 3   4 35
    Lean Six Sigma 8   6 >50
    TOC 1   2 3
    QRM 1   1 7
    Smart Industry 10*   - -
    Agile 17*   - -
    WCM 2   2 5
    RCM 1   1 2
    Procesoriëntatie 1   1 >50
    Lean manager 6   6 onb.
    Procesverbeteren 1   1 onb.
    Procesverbetering 1   1 onb.
    Toyota Productie Systeem 3   4 onb.
    Toyota Kata 2   2 onb.


  3. Na aanmelding liggen de tarieven voor één jaar vast. In tegenstelling1 tot het pay-per-click model weet u daardoor waar u aan toe bent. Bovendien loopt uw adverteerperiode na één jaar automatisch af. U krijgt dan weer een - geheel vrijblijvende - aanbieding.
    1) Uit onze metingen blijkt bijvoorbeeld dat éénderde van de bannerclicks wordt veroorzaakt door robots van zoekmachines!

  4. Meer dan 90% van de adverteerders verlengt na één jaar, de meeste partijen zijn al jaren bij ons betrokken! Wij zien u als partner en bouwen graag een professionele relatie met u op. Zo horen wij het graag als u nieuwe activiteiten start of een interessante case hebt afgerond! Dat kan dan mogelijk een interview opleveren, zie ook punt 10.

  5. Uw banner wordt (in verkleinde vorm) gratis bij het forum geplaatst

  6. Uw banner wordt (in verkleinde vorm) gratis in elke nieuwsbrief geplaatst (inmiddels 5000 abonnees2, hier een voorbeeld nieuwsbrief)
    2) De e-mail adressen worden elke twee maanden opgeschoond, dus het percentage verouderde adressen is te verwaarlozen. 69% van de ontvangers van onze nieuwsbrief werkt in een productiebedrijf of dienstverlenend bedrijf (geen consultancy).

  7. U heeft als adverteerder de mogelijkheid om voor slechts 107,50 euro een advertorial in een nieuwsbrief te plaatsen. In een vakblad met gelijke oplage kost dat vaak het tienvoudige!

  8. Adverteerders mogen gratis twee vacatures plaatsen. U kunt deze vacatures bovendien zelf beheren en aanpassen.

  9. Alle adverteerders mogen gratis een aantal cases aanleveren in pdf-formaat.
    Elke case mag maximaal 4 pagina's lang zijn. In totaal kunnen per adverteerder per jaar maximaal vijf verschillende cases (white papers) worden geplaatst, en maximaal drie tegelijkertijd, waarbij alle cases tezamen geen grotere omvang mogen hebben dan 3 MB. De cases worden weliswaar op een aparte webpagina geplaatst, maar worden toch opvallend veel opgevraagd. Vermoedelijk komt dat doordat de cases meeliften op onze Google-ranking.

  10. Het is goed als u zo nu en dan in een redactioneel artikel voorkomt, want zo'n artikel heeft direct na plaatsing duizenden lezers. Wij moedigen adverteerders daarom aan met tips voor te interviewen bedrijven en organisaties te komen. De redactie is onafhankelijk, maar momenteel leidt circa de helft (!) van alle tips tot een artikel. Bent u adverteerder, dan staat in dat artikel een link onder de naam van uw organisatie.

  11. Desgewenst geven wij adverteerders gratis feedback over hun aangeboden producten en diensten (per mail of telefoon) en over de online presentatie daarvan (denk aan uw site en uw banner bij ons). Is het helder welke waardepropositie u heeft richting uw klanten?

  12. Naast de banners bevat de site een groot aantal advies-links en knoppen, waaronder knoppen "Advies [categorie]" (bijvoorbeeld Advies Lean) boven elke bannerkolom. Hiermee kunnen lijsten van adverteerders en hun profiel worden opgeroepen. Hier een voorbeeld. Bedrijven gebruiken deze menu's om gericht een bij hen passende (advies)partij te zoeken, dus extra kans dat u dit leads oplevert!
    Bij het zoeken naar cases en artikelen en in de agenda (waarin u events gratis kunt laten vermelden) wordt bovendien at random een bijpassende banner gepresenteerd boven de zoekresultaten, met een link naar de lijst met de overige adverteerders in dezelfde categorie.
    Recentelijk werd er ook nog een aparte knop "advies" toegevoegd aan het topmenu boven de site.

  13. De verwijziging vanaf uw banner (de link) en ook de banner zélf kunt u kostenloos wijzigen (1x per kwartaal). Kunt u zelf geen banner maken, neem dan even contact op. Wij kunnen dit dan voor u regelen. In eenvoudige gevallen - logo plus tekst - is dat zelfs gratis.

  14. NIEUW sinds vorig jaar: Introductie-artikel (profielartikel) over uw diensten. In zo'n "profiel" wordt één (advies)partij en/of leverancier geïntroduceerd, via een interview met hen. Deze artikelen worden zo veel mogelijk behandeld als normale verhalen, en gaan ook mee in onze nieuwsbrieven. Op die manier hebben ze reeds binnen enkele weken duizenden lezers. Het doel van de profielen is om op een zo objectief mogelijke manier extra aandacht te genereren voor de door u geleverde diensten. Tegelijkertijd zien we behoefte van uw potentiële klanten (onze sitebezoekers) om in korte tijd (zeg 5 minuten) te doorgronden wat een bepaalde (advies)partij of leverancier nu precies doet. Hun websites voorzien daar ons inziens vaak (zeer) onvoldoende in! Afhankelijk van uw adverteerpakket betaalt u een kleine aanvullende bijdrage voor een introductie-artikel of zelfs helemaal niets extra. Hier vindt u een voorbeeld.


    Speciale aanbieding: Kiest u vier of meer adverteercategoriën en wordt u vóór 15 mei 2019 nieuwe adverteerder? Dan mag u gratis uw banner een jaar lang op onze nieuwe Engelstalige zustersite business-improvement.eu plaatsen! (in dezelfde categoriën als op procesverbeteren.nl)

    Vraag nu vrijblijvend een offerte aan
    , of stel uw vragen per e-mail