Benchmark toepassing operational excellence

Forum met als invalshoek LOGISTIEK.
Plaats hier uw vragen & antwoorden over LEAN MANUFACTURING, TOC, POLCA, Kanban.

Moderator: Jaap_Procesverbeteren.nl

Plaats reactie
Ravi_Student
Forum ervaring: 1/5
Forum ervaring: 1/5
Berichten: 1
Lid geworden op: ma mei 09, 2016 11:23 am

Benchmark toepassing operational excellence

Bericht door Ravi_Student »

Bent u geïnteresseerd in Operational Excellence? Wilt u de concurrentiekracht van uw organisatie op een hoger plan brengen of weten waar u staat? Dan breng ik graag het volgende onderzoek bij u onder de aandacht. Het onderzoek richt zich op het in kaart brengen van de visie, de aanpak en het resultaat van Operational Excellence binnen organisaties.

Onder Operational Excellence wordt het volgende verstaan:
“Het effectief en efficiënt inzetten van de operationele bekwaamheden, middelen en capaciteiten door toepassing van methodieken en/of filosofieën, zoals Lean en Six Sigma, 5S, TPM, enz. Met als doel om processen bedrijfsbreed op elkaar af te stemmen en het maximaliseren van de operationele winst door het direct of indirect opleveren van klantwaarde.”

Het onderzoek
Mijn naam is Ravi Sewbaransingh. Ik studeer Logistics Engineering aan de Rotterdam Mainport University of Applied Sciences. Dit onderzoek voer ik uit in het kader van mijn afstuderen binnen UNC Plus Delta. Om dit onderzoek mogelijk te maken, vraag ik u om uw medewerking. Het is belangrijk om zowel data te verzamelen bij organisaties die Operational Excellence toepassen, alsook bij organisaties die dat niet doen. Door het invullen van de vragenlijst (10-15 minuten) draagt u bij aan belangrijk en waardevol onderzoek.

What’s in it for me?
Met de verzamelde data uit het onderzoek wordt waardevolle informatie gecreëerd en gedeeld met de deelnemers. Deze informatie kan het volgende opleveren voor uw organisatie:

• Benchmark met de branche zodat u weet waar uw organisatie staat
• Leren van best-practices in de branche
• De toepassing van operational excellence in uw organisatie een boost geven of ondersteunen
• Naar een hoger plan tillen van uw concurrentiekracht

Draagt u bij aan het onderzoek?
Zoals ik al vertelde, is uw bijdrage aan dit onderzoek om meerdere redenen zeer belangrijk en waardevol. De door u verstrekte gegevens zullen uitsluitend voor dit onderzoek gebruikt worden. De verwerking van de data gebeurt anoniem, derde partijen kunnen niet achterhalen wie de antwoorden gegeven heeft.

Vragenlijst
De vragenlijst kan worden aangevraagd bij R.sewbaransingh@uncplusdelta.nl. U kunt mij via dat mailadres ook vragen stellen, of daartoe bellen naar 06-48116429. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Ravi Sewbaransingh,
namens UNC Plus Delta
Plaats reactie