Login / Reg                    Nieuwsbrief  |   Agenda   |   Vacatures   |   Forum   |   Advies   |   Adverteer   |   Zoek
Adverteren: informatie
Bron: Procesverbeteren.nl

Partner / adverteerder worden?
Bedrijven en organisaties die processen willen verbeteren komen steevast bij ons terecht ter oriëntatie. Wij zijn dé site in Nederland en België als het gaat om procesverbetering. Levert u producten, diensten en/of opleidingen op dit gebied, dan is dit dus een goede plek om die onder de aandacht te brengen!

Wilt u dit éénmalig doen, dan is een gesponsord artikel wellicht de beste methode. Wilt u echter langdurig in beeld blijven, waarbij we ook een band met u opbouwen, dan kunt u beter partner/adverteerder worden. Wij profileren u dan met een mix van banners, in combinatie met andere gewenste uitingen zoals profielartikelen, gesponsorde artikelen, cases, en/of advertorials in onze nieuwsbrieven. Hieronder leggen we uit wat partner worden inhoudt, en hoe u dit wordt!

voorbeelden banners
^ voorbeelden banners artikelen & nieuwsbrieven


Partner worden is mogelijk vanaf 33 euro per maand. Voor dat bedrag wordt uw banner geplaatst op alle pagina's binnen één van de hoofdthema's. Bijvoorbeeld bij alle artikelen over Six Sigma, TPM, Agile, Smart Industry of Supply Chain.

Als extra plaatsen wij uw banner bij het forum en in álle nieuwsbrieven. Bovendien worden in het midden van artikelen vaak banners uit een bijpassende categorie gepresenteerd. Adverteerders kunnen verder gratis agendapunten toevoegen, en zij kunnen gratis vacatures plaatsen. Ook kunnen zij voordelig gesponsorde artikelen plaatsen, en een zogenaamd 'profiel'. Dat is een interview waarin u uitlegt hoe uw producten en/of diensten zich onderscheiden, zie dit voorbeeld. Daarnaast geven wij desgewenst feedback over uw website, en staan wij open voor andere ideeën en tips. Denk bij dat laatste aan cases waaraan u heeft bijgedragen (bedrijven die kunnen worden geïnterviewd)! Komt u voor in een redactioneel (regulier) artikel, dan voegen wij een link onder uw bedrijfsnaam toe plus desgewenst een kader met uitleg over uw expertise.

Sluit u bij ons aan! Veel adviesorganisaties en leveranciers zijn al járen bij ons betrokken.

Vraag nu (geheel vrijblijvend) een offerte aan of lees eerst: 11 redenen om bij ons te adverteren


11 redenen om bij ons te gaan adverteren:

  1. U bereikt uw doelgroep.
    Uit een recent artikel in Harvard Business Review (How Brands and Influencers Can Make the Most of the Relationship, april 2023) blijkt dat platforms zoals Procesverbeteren.nl, én hun adverteerders, het meeste baat hebben bij elkaar als hun expertise nauw aan elkaar is gelinkt. Dit is namelijk het meest geloofwaardig voor de lezers. Aanwezigheid op Procesverbeteren.nl koppelt u aan de diepgang van onze al bijna 20 jaar zeer gewaardeerde artikelen.

    Omdat wij volledig onafhankelijk zijn - iedereen kan partner worden maar kan geen invloed uitoefenen op de inhoud - zijn er diverse grote bedrijven, universiteiten en hogescholen die naar ons linken. Een hoge Google-ranking is het resultaat. Onze site voldoet bovendien aan de test voor 'mobielvriendelijkheid' van Google. Ook dat komt onze ranking ten goede. De toepassing van het https-protocol (beveiligde verbinding, SSL) draagt hier verder aan bij.

    We hebben tussen de 500 en 3000 bezoekers per dag (hangt af van dag van de week, vakantietijd of niet, publicaties én hoe streng je meet: hoeveel uren beschouw je een bezoeker nog als dezelfde persoon). Van onze registranten (ruim 5000 personen) is 69% werkzaam in een bedrijf of organisatie die potentieel uw advies of product kan gebruiken.
    Hieronder een idee van onze de Google-Ranking (google.nl,  - = niet gemeten, minus gesponsorde zoekresultaten)

    Zoekterm positie
    mei '23
      positie
    aug '17
    positie
    mei '08
    Lean Manufacturing 3   2 5
    Total Productive Maintenance 1   1 1
    OEE 1   1 3
    Six Sigma 4   4 35
    TOC 2   1 3
    QRM 4   1 7
    Smart Industry + Lean 5   20 -
    WCM 1   2 5
    Lean Supply Chain 1   - -
    Procesverbeteren 1   1 -
    Procesverbetering 1   1 -
    Toyota Productie Systeem 8   4 -
    Toyota Kata 8   2 -


  2. Na aanmelding liggen de tarieven voor één jaar vast. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een pay-per-click model weet u dus waar u aan toe bent. Bovendien loopt uw adverteerperiode na één jaar automatisch af. U krijgt dan weer een - geheel vrijblijvende - aanbieding.

  3. Wij bouwen graag een professionele relatie met u op. Zo horen wij het graag als u nieuwe activiteiten start of een interessante case hebt afgerond! Dat kan dan een interview met een klant opleveren, zie ook punt 7. Verder gaan wij slimme interacties met u aan via social media, vooral via LinkedIn. Meer dan 90% van de partners verlengt na één jaar, veel partijen zijn al jaren bij ons betrokken!

  4. Uw banner wordt (in verkleinde vorm) gratis bij het forum en in elke nieuwsbrief geplaatst (hier een voorbeeld nieuwsbrief)

  5. U heeft als partner de mogelijkheid om voor slechts 110 euro een advertorial in een nieuwsbrief te plaatsen. Niet-adverteerders betalen het dubbele. Premium adverteerders betalen niets voor de eerste twee advertorials

  6. Partners mogen gratis agendapunten én gratis twee vacatures plaatsen. U kunt uw vacatures daarbij zelf beheren en aanpassen.

  7. Wij moedigen onze partners aan met tips voor te interviewen bedrijven en organisaties te komen. De redactie is onafhankelijk, maar circa de helft (!) van alle tips leidt tot een artikel. Bent u partner, dan staat in een artikel een link onder de naam van uw organisatie plus desgewenst een kader met extra uitleg door u. Premium adverteerders geven wij de garantie van tenminste één case (redactioneel artikel) op basis van een interviewvoorstel van hen.

  8. Desgewenst geven wij onze partners gratis feedback over hun producten en diensten (per mail of telefoon), en over de online presentatie daarvan (denk aan uw website en uw banner bij ons).

  9. Naast de banners bevat onze site een groot aantal advies-links en knoppen, zoals "Advies [categorie]" (bijvoorbeeld Advies Lean) boven elke bannerkolom. Hiermee kunnen lijsten van partners/adverteerders worden opgeroepen. Hier een voorbeeld. Bedrijven gebruiken ze om gericht een passende (advies)partij te zoeken, Recentelijk werd ook een aparte knop "advies" toegevoegd aan ons topmenu.Tenslotte worden er op veel plekken, zoals bij zoeken naar cases of artikelen en in de agenda, passende banners gepresenteerd. Dat doen we ook vaak middenin lange artikelen. We zetten de advies-lijstjes daarnaast zo nu en dan op LinkedIn.

  10. De verwijzing vanaf uw banner (de link), en ook de banner zélf, kunt u gratis wijzigen (1x per kwartaal).

  11. Introductie-artikel over uw diensten. In zo'n "profiel" wordt één (advies)partij en/of leverancier geïntroduceerd, via een interview met hen. Deze artikelen worden behandeld als normale verhalen, en gaan ook mee in onze nieuwsbrieven op worden gepromoot op social media. Op die manier hebben ze binnen één week al duizenden lezers. Het doel is extra aandacht te genereren voor de door u geleverde diensten: waarin bent u onderscheidend.
    Ook potentiële klanten willen graag in korte tijd doorgronden wat een bepaalde (advies)partij of leverancier doet. Profiel-artikelen zijn gebaseerd op een vragenlijst die in samenwerking met bedrijven is ontwikkeld. Het beantwoorden van deze vragen kan u daarom ook helpen om uw waardepropositie te (her)definiëren en mogelijk uw website daarop aan te passen.
    Afhankelijk van uw adverteerpakket betaalt u een kleine bijdrage voor een profielartikel, of zelfs helemaal niets. Hier vindt u een voorbeeld. Een bestaand introductie-artikel is ook handig om nu en dan toe te voegen aan uw Linkedin berichten, wij doen dat ook voor u.


    Aanbieding: Kiest u vier of meer adverteercategoriën? Dan mag u gratis uw banner een jaar lang op onze Engelstalige zustersite business-improvement.eu plaatsen! (in dezelfde categoriën als op procesverbeteren.nl)

    Vraag nu vrijblijvend een offerte aan
    , of stel uw vragen per e-mail